Webinar - Dostęp do wiedzy w czasie krótszym niż 1 sekunda!
Time & Location
About the Event
Zobacz w jaki sposób zarządzać wiedzą w organizacji oraz zautomatyzować sposób komunikacji z klientami dzięki zintegrowanej bazie wiedzy KMS Lighthouse. Już dzisiaj zarejestruj się na webinar, który odbędzie się 23 stycznia 2019 roku o godzinie o godz. 11:00. Podczas webinaru przedstawimy Państwu korzyści z zastosowania w organizacji rozwiązania do zarządzania wiedzą i postaramy się odpowiedzieć na następujące pytania jak:
- zautomatyzować centrum obsługi klienta i znacząco obniżyć czas obsługi
- na bieżąco aktualizować ofertę i zasady obsługi Klienta
- dodać na stronę www inteligentne FAQ
- poprawić komunikację z Klientem dzięki meesanger boot
- natychmiast wprowadzić nowego pracownika-onboarding
Kiedy: 23 stycznia, godz. 11:00 – 12:00
KMS Lighthouse to nowoczesne rozwiązanie poprawiające zarządzanie relacjami z klientami, posiadające szereg funkcjonalności takich jak integracja z social media, e-mail, SMS, CRM, chatboty, katalogi produktów, porównywarki, kalkulatory, ankiety, moduły e-learningowe dla agentów i wiele innych.