Śniadanie KMS Lighthouse

Dlaczego chatboty potrzebują integracji z aktualną i wydajną bazą wiedzy?

Faktem jest, że chatboty przyjęły się i występują niemal wszędzie wokół nas. Zwiększeniu liczby zastosowań chatbotów towarzyszy wzrost oczekiwań ze strony użytkowników. Jeśli zastanawiają się Państwo jak sprawdzić, czy inteligentni asystenci faktycznie posiadają wiedzę, skąd chatboty czerpią informacje oraz czy posiadanie BOTa bez inteligentnej bazy wiedzy rozwiąże codzienne problemy w obsłudze klienta - to zachęcamy do przybycia na najbliższe Śniadanie KMS Lighthouse.

Agenda śniadania:

·       Powitanie i śniadanie

·       Wprowadzanie - Dlaczego chatboty potrzebują integracji z dobrą i silną bazą wiedzy?

·       Rozmowa na temat jakości wiedzy, potrzeby jej monitorowania i bieżącej aktualizacji

·       Przerwa kawowa

·       Prezentacja inteligentnej bazy wiedzy – Demo – KMS Lighthouse

 

Kiedy: 14 listopada 2018, godz. 9:00 – 12:30

Gdzie: Strefa Restauracja, ul. Próżna 9 w Warszawie

 


Prelegenci
2.jpg
Paweł Borkowski
Dyrektor Zarządzający
Integral Solutions
3.jpg
Karolina Pluta
Business Development Manager
KMS Lighthouse
4.jpg
Michał Petryszak
Customer Development Manager
KMS Lighthouse

 

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt telefoniczny lub email: +48 22 828 33 05, biuro@kmslh.pl

 

 

 

W przypadku braku możliwości uczestnictwa istnieje możliwość zorganizowania dedykowanego spotkania
u Państwa w dogodnym terminie. W razie jakichkolwiek pytań, czy sugestii serdecznie zapraszamy do kontaktu.