Śniadanie KMS Lighthouse

Dlaczego chatboty potrzebują integracji z aktualną i wydajną bazą wiedzy?

Faktem jest, że chatboty przyjęły się i występują niemal wszędzie wokół nas. Zwiększeniu liczby zastosowań chatbotów towarzyszy wzrost oczekiwań ze strony użytkowników. Jeśli zastanawiają się Państwo jak sprawdzić, czy inteligentni asystenci faktycznie posiadają wiedzę, skąd chatboty czerpią informacje oraz czy posiadanie BOTa bez inteligentnej bazy wiedzy rozwiąże codzienne problemy w obsłudze klienta - to zachęcamy do przybycia na najbliższe Śniadanie KMS Lighthouse.

Agenda śniadania:

·       Powitanie i śniadanie

·       Wprowadzanie - Dlaczego chatboty potrzebują integracji z dobrą i silną bazą wiedzy?

·       Rozmowa na temat jakości wiedzy, potrzeby jej monitorowania i bieżącej aktualizacji

·       Przerwa kawowa

·       Prezentacja inteligentnej bazy wiedzy – Demo – KMS Lighthouse

 

Kiedy: 14 listopada 2018, godz. 9:00 – 12:30

Gdzie: Strefa Restauracja, ul. Próżna 9 w Warszawie

 


Prelegenci
Paweł Borkowski
Dyrektor Zarządzający
Integral Solutions
Karolina Pluta
Business Development Manager
KMS Lighthouse
Michał Petryszak
Customer Development Manager
KMS Lighthouse

 

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt telefoniczny lub email: +48 22 828 33 05, biuro@kmslh.pl

 

 

 

W przypadku braku możliwości uczestnictwa istnieje możliwość zorganizowania dedykowanego spotkania
u Państwa w dogodnym terminie. W razie jakichkolwiek pytań, czy sugestii serdecznie zapraszamy do kontaktu.

KONTAKT

Integral Solutions Sp. z o.o.

ul. Wspólna 35

00-519 Warszawa

tel. 22 692 45 38 

 

Integral Solutions jest oficjalnym dystrybutorem marek Informatica oraz KMS Lighthouse.

Posiadamy 15-letnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań zarządzania danymi oraz dziesiątki udanych wdrożeń w wielu sektorach przemysłu.

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
i pomożemy dobrać najlepszy wariant  KMS Lighthouse.
Zapraszamy do kontaktu.

© All Rights Reserved KMS lighthouse 2018