Firmy ubezpieczeniowe przeżywają obecnie cyfrową transformację. Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, firmy ubezpieczeniowe biorą udział w ciągłej walce o pozyskanie klienta. Większość klientów może dzisiaj łatwo przechodzić z jednej firmy ubezpieczeniowej do drugiej, nawet w ciągu jednego dnia. Dlatego dostarczenie spersonalizowanego, lepszego od konkurencji serwisu obsługi jest jedną z najważniejszych kwestii w tym sektorze. Organizacje, które umożliwią klientom łatwy, uniwersalny i szybki dostęp do swoich polis za pomocą różnych kanałów komunikacji, osiągną najwyższy poziom obsługi klienta.

KMS Lighthouse to czołowy gracz na arenie zarządzania wiedzą i zadowolenia klientów, który umożliwia organizacjom scalenia bazy wiedzy w jedno centralne źródło obsługujące wszystkie kanały obsługi, zarówno wewnętrzne kanały dla pracowników, jak i różnorodne cyfrowe kanały informacji dla klientów.

KMS Lighthouse dostarcza potrzebnych informacji szybko i dokładnie, zapewniając pełen zakres obsługi we wszystkich dostępnych kanałach już przy pierwszym kontakcie.

Rozwiązania Lighthouse dają firmom ubezpieczeniowym możliwość wysyłania natychmiastowych wiadomości do wszystkich pracowników, uwzględniając zakresy indywidualnych dostępów do bazy. W ten sposób zapobiega dostarczaniu niewłaściwych informacji do niewłaściwych osób i redukuje znacząco liczbę zgłoszeń do punków obsługi.

 

Use Cases

Samodzielna platforma

W większości przypadków klienci zadają pytania w serwisie internetowym, które wymagają prostych odpowiedzi. Z czasem potrzeba posiadania samodzielnej platformy obsługującej klientów staje się konieczna dla dobrej organizacji w firmie. Nie tylko zmniejsza to ilość telefonów do działu obsługi, ale także wzmacnia dobre wrażenie u klienta zadowolonego z szybkiej obsługi. Kiedy doświadczenia klienta z firmą są pozbawione problemów, jego utrzymanie, jak i dochód w Twojej firmie stają się bezpieczne.

Call Center

Gdy klienci potrzebują pomocy w rozwiązaniu problemów pojawiających się w związku z oferowanymi produktami lub usługami, niezwykle ważne jest, aby rozwiązać powstałe potrzeby klientów szybko i sprawnie. KMS Lighthouse daje wsparcie agentom działu obsługi, dostarczając im najlepszych odpowiedzi w kilka sekund. Twoi klienci doświadczają skrócenia czasu oczekiwania na rozmowy z agentami i większej satysfakcji z rozwiązania problemu już w czasie pierwszej rozmowy, bez potrzeby przekierowywania ich spraw do innych oddziałów lub specjalistów.

Praca

Fakt, że przedstawiciele firmy są poza tradycyjnym środowiskiem swojej firmy nie oznacza, że nie powinni posiadać oni dostępu do wszystkich zasobów, jakie przysługują pracownikowi na miejscu. Kiedy stawiają czoła nieznanym problemom, mogą posłużyć się dostępnymi gotowymi scenariuszami, które przeprowadzą ich przez właściwą ścieżkę, aż do rozwiązania problemu.

Zastanawiasz się dlaczego KMS Lighthouse

 

Dlatego, że dostęp do wiedzy otrzymasz w mniej niż 1 sekundę!
Przygotuj się na rewolucyjną zamianę w pracy działów obsługi klienta. 

  • Czy chcesz zobaczyć jak łatwo można osiągnąć natychmiastowy zwrot z inwestycji?

  • Czy zależy Ci na zoptymalizowaniu średniego czasu rozmowy z klientami, tak aby w jak najszybszym czasie otrzymywali poprawną odpowiedź?

  • Zastanawiałeś się w jaki sposób możesz poprawić pracę konsultantów, tak aby czuli się pewnie i rzetelnie podczas rozmów z klientami?

  • Chcesz jeszcze lepiej profilować swoich klientów za pomocą narzędzi, które ułatwiają klasyfikację, segmentację, analizy biznesowe i analizy produktowe.

  • Dlaczego agent ma mieć otwarte jednocześnie tak wiele okien? Zintegruj inne aplikacje w celu optymalizacji pracy agentów - integracja omni-channel jest w Twoim zasięgu.

  • System motywacyjny i premiowy to za mało? Nagradzaj pracowite osoby w zespole z pomocą modułów - szkoleniowego, ankietowego i grywalizacji, tak aby budować społeczną motywację do pracy.

  • Zachęcaj pracowników do pracy zespołowej - stwórz spójny system zarządzania wiedzą dzięki zespołowej aktualizacji informacji.

  • Korzystaj z indywidualnych dashboardów i analiz biznesowych dla agentów.

  • Przekonaj się  jak prosta i szybka będzie implementacja systemu dzięki wbudowanym szablonom.

UBEZPIECZENIA

SUCCESS STORIES

SOLUTIONS 

Wspomaga osiąganie celów biznesowych.

Lighthouse Desktop
Self-Service Portal
Knowledge Bot

AIG

AIG wdrożyło KMS Lighthouse w celu poprawienia jakości obsługi klienta.

Więcej...

 

Clal Insurance

 

Clal Insurance, wybrała KMS  Lighthouse w celu zminimalizowania błędów produktowych wynikających ze skomplikowanej oferty usług.

KONTAKT

Integral Solutions Sp. z o.o.

ul. Wspólna 35

00-519 Warszawa

tel. 22 692 45 38 

 

Integral Solutions jest oficjalnym dystrybutorem marek Informatica oraz KMS Lighthouse.

Posiadamy 15-letnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań zarządzania danymi oraz dziesiątki udanych wdrożeń w wielu sektorach przemysłu.

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
i pomożemy dobrać najlepszy wariant  KMS Lighthouse.
Zapraszamy do kontaktu.

© All Rights Reserved KMS lighthouse 2018