W branży farmaceutycznej i zdrowotnej jakoś wiedzy jest szczególnie istotna, bo to od niej zależy życia i zdrowie pacjentów. Popełnienie jakiekolwiek błędu może mieć katastrofalne skutki, na co organizacje nie mogą sobie pozwolić. Potrzebne są silne rozwiązania w zakresie zarządzania wiedzą, tak aby zapewnić zgodność z przepisami oraz aby najdrobniejsze błędy nie powtarzały się w przyszłości. Z tego powodu lekarze, pielęgniarki, obsługa centrów medycznych, agenci call center i inne osoby powinny mieć dostęp  do potrzebnych i niezbędnych informacji na wyciągnięcie ręki.
KMS Lighthouse umożliwia to, zapewniając każdemu pracownikowi potrzebne informacje w lot. Zakres wiedzy i dostęp zależy od nadawanych uprawnień poszczególnym użytkownikom. Dlatego zakres wiedzy począwszy od procedur medycznych i scenariuszy, poprzez przepisy, właściwe dawkowanie leków i wiele innych będzie udostępniania kompetentnym osobom z obsługi placówek medycznych.
Aby mieć pewność, że wszystkie procedury są przestrzegane w należyty sposób, KMS Lighthouse umożliwia weryfikowanie wiedzy za pośrednictwem podpisów pod każdą nową prezentowaną informacją, aby upewnić się, że jest zrozumiała i jasna dla personelu.
KMS Lighthouse integruje się z innymi systemami, dzięki czemu cenny czas nie jest marnowany na nawigację pomiędzy wieloma ekranami i programami. Jest to szczególnie przydatne w interakcjach między szpitalem, pacjentem a lekarzem, ponieważ przyspiesza proces podejmowania decyzji.

Use Cases

Samodzielna platforma

W większości przypadków klienci zadają pytania w serwisie internetowym, które wymagają prostych odpowiedzi. Z czasem potrzeba posiadania samodzielnej platformy obsługującej klientów staje się konieczna dla dobrej organizacji w firmie. Nie tylko zmniejsza to ilość telefonów do działu obsługi, ale także wzmacnia dobre wrażenie u klienta zadowolonego z szybkiej obsługi. Kiedy doświadczenia klienta z firmą są pozbawione problemów, jego utrzymanie, jak i dochód w Twojej firmie stają się bezpieczne.

Call Center

Gdy klienci potrzebują pomocy w rozwiązaniu problemów pojawiających się w związku z oferowanymi produktami lub usługami, niezwykle ważne jest, aby rozwiązać powstałe potrzeby klientów szybko i sprawnie. KMS Lighthouse daje wsparcie agentom działu obsługi, dostarczając im najlepszych odpowiedzi w kilka sekund. Twoi klienci doświadczają skrócenia czasu oczekiwania na rozmowy z agentami i większej satysfakcji z rozwiązania problemu już w czasie pierwszej rozmowy, bez potrzeby przekierowywania ich spraw do innych oddziałów lub specjalistów.

Praca

Fakt, że przedstawiciele firmy są poza tradycyjnym środowiskiem swojej firmy nie oznacza, że nie powinni posiadać oni dostępu do wszystkich zasobów, jakie przysługują pracownikowi na miejscu. Kiedy stawiają czoła nieznanym problemom, mogą posłużyć się dostępnymi gotowymi scenariuszami, które przeprowadzą ich przez właściwą ścieżkę, aż do rozwiązania problemu.

Zastanawiasz się dlaczego KMS Lighthouse

 

Dlatego, że dostęp do wiedzy otrzymasz w mniej niż 1 sekundę!
Przygotuj się na rewolucyjną zamianę w pracy działów obsługi klienta. 

  • Czy chcesz zobaczyć jak łatwo można osiągnąć natychmiastowy zwrot z inwestycji?

  • Czy zależy Ci na zoptymalizowaniu średniego czasu rozmowy z klientami, tak aby w jak najszybszym czasie otrzymywali poprawną odpowiedź?

  • Zastanawiałeś się w jaki sposób możesz poprawić pracę konsultantów, tak aby czuli się pewnie i rzetelnie podczas rozmów z klientami?

  • Chcesz jeszcze lepiej profilować swoich klientów za pomocą narzędzi, które ułatwiają klasyfikację, segmentację, analizy biznesowe i analizy produktowe.

  • Dlaczego agent ma mieć otwarte jednocześnie tak wiele okien? Zintegruj inne aplikacje w celu optymalizacji pracy agentów - integracja omni-channel jest w Twoim zasięgu.

  • System motywacyjny i premiowy to za mało? Nagradzaj pracowite osoby w zespole z pomocą modułów - szkoleniowego, ankietowego i grywalizacji, tak aby budować społeczną motywację do pracy.

  • Zachęcaj pracowników do pracy zespołowej - stwórz spójny system zarządzania wiedzą dzięki zespołowej aktualizacji informacji.

  • Korzystaj z indywidualnych dashboardów i analiz biznesowych dla agentów.

  • Przekonaj się  jak prosta i szybka będzie implementacja systemu dzięki wbudowanym szablonom.

ZDROWIE

NASZE WDROŻENIA

Tel Aviv Medical Center

Fortune 500 Company

KMS LIGHTHOUSE 

Wspomaga w osiąganiu celów biznesowych.

Lighthouse Desktop
Self-Service Portal
Knowledge Bot

KONTAKT

Integral Solutions Sp. z o.o.

ul. Wspólna 35

00-519 Warszawa

tel. 22 692 45 38 

 

Integral Solutions jest oficjalnym dystrybutorem marek Informatica oraz KMS Lighthouse.

Posiadamy 15-letnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań zarządzania danymi oraz dziesiątki udanych wdrożeń w wielu sektorach przemysłu.

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
i pomożemy dobrać najlepszy wariant  KMS Lighthouse.
Zapraszamy do kontaktu.

© All Rights Reserved KMS lighthouse 2018